Değerlerimiz

Değerlerimiz

Tüm çalışmalarımızda ve kararlarımızda etkili olan, mesleki etik kurallarımızdır. Bu değerler iş ortaklarımız, müşterilerimiz, çalışanlarımız ve toplumla iletişimimize ışık tutmaktadır.

Vizyon

Otuzbeş yılı aşkın birikimimizi gelecek nesillere taşırken insan kaynağına, sürekli gelişime ve müşteri odaklı yaklaşıma yatırım yapmak.Türkiye partneri olduğumuz firmaların, yerel gereksinimleri ve uluslararası hizmet anlayışlarını en iyi şekilde yansıtmak. Tamamlayıcı ürün portföyümüzü gelecek odaklı teknoloji ve sistemlerle zenginleştirip müşterilerimize artı değer katmak.

Misyon

Deneyimlerimiz ve sizlerin enerjisiyle geleceğe güçlü ve kararlı adımlarla yürüyoruz. 35 yıllık tecrübe ile daha nice 35 yıllarda var olacak Türkiye’nin gururu bir GENMOT markasını oluşturmamızda bizimle birlikte yürüyen, çalışanlarımızdan yöneticilerimize, tedarikçilerimizden tüm müşterimize ayrı ayrı teşekkür ederiz… Birlikte daha büyük başarılara ulaşmak ümidiyle….

Deneyim Paylaşmak Güvenilir Olmak Dürüstlük Sürekli Gelişim
GENMOT, 35 yılı aşkın tecrübesini gelecek nesillere doğru aktarma vizyonuna sahiptir. Ürettiği yüzlerce farklı ürün ve hem yurtiçi hem de yurtdışındaki yüzlerce müşterisinde aldığı enerji ve bilgi birikimi ile altın değerindeki deneyimlerini çalışanlarına aktarmayı ve bu sayede yarınlarını güvence altına ilke edinmiştir.  Bir kurum düşünün ki; hem 35 yıldan fazla büyüyerek ayakta kalsın hem de kalitesinden asla taviz vermesin. İşte bu anlayış GENMOT markasını krank sektörünün hem yurt içinde hem de yurt dışında güvenilir olarak yer etmesinde en büyük etkendir. Gelişmek, değişmek ama kaliteden asla taviz vermemek bizim en önemli kurum kültürümüzdür. GENMOT kurum kültüründe, kurumun en tepesinden en alt kademesine kadar nereden geldiğini asla unutma anlayışı hakimdir. GENMOT eğer şu anda dünyanın en büyük markaları için üretim yapıyorsa, bu başarıyı 35 yıldır hiç değiştirmediği kalite çizgisine ve dürüstlüğüne borçludur. Dürüstlük kurum anayasasının değişmez ilk maddelerindendir. GENMOT markası var olduğundan günümüze kadar geçen 35 yılda daha iyiye ulaşmak adına sürekli bir yatırım atağı içinde olmuştur. Makine parkurundan, insan kalitesini artırmaya, reklam çalışmalarından, ar-ge birimine kadar onlarca başlık altında milyonlarca lirayı kendini geliştirmek için harcamış ve 35 yılın sonunda bu yatırımların sonunda sektöründe dünyanın en büyükleri arasında yerini almıştır.